Ofte stilte spørsmål
Vår transportør Norlines tar kontakt for avtale om utlevering.
Vi har et lite showroom hvor vi normalt har utstilt en seng fra hver leverandør, og tar du kontakt kan vi ofte finne frem materialprøver fra sengen du er interessert i slik at du kan se på materiale og farge. Ta kontakt på forhånd for avtale.
For fraktalternativet «Levering på døren» gjelder dette til ytterdør eller til første hindring. Bor du i blokk betyr dette ytterdør nede. Sengene leveres flatpakket fordelt på flere esker.
Du finner vår lager og kontor på denne adressen: Teglverksveien 97, 3057 Solbergelva
Vi har avkjøring i rundkjøringen fra Fv. 283 ned til Åserud industriområde. Ring 48600090 for avtale.
Vi tilbyr dessverre ikke montering da vi leverer over hele landet. Vi kan anbefale monteringstjenester som luado.no. Sengene leveres med monteringsanvisning og kan enkelt monteres selv. Vi anbefaler alltid å være 2 stk når man monterer for å spare tid og forenkle monteringen.
Om du har mottatt sending som er skadet i transport tar du bilder av skadene og sender en mail til kundeservice@køyeseng.no slik at reklamasjons avdelingen raskest mulig kan ta tak i saken. Ring gjerne inn til oss også for fortgang i saken. Dette må skje innen 10 dager etter mottatt vare.
Alle varer leveres med 14 dagers full returrett. Ønsker du å returnere varen må du enten være registrert i våre systemer eller ha kvittering. Du som kunde må stå for de fraktomkostninger tilbake til vårt lager i Drammen. Ta alltid kontakt med kundeservice på e-post eller telefon 48600090 før retur av varer.
Vi tilbyr mulighet for betaling gjennom betalingsløsningene Vipps og Klarna.
Vi tilbyr delbetaling og utsatt betaling gjennom vår betalingsløsning fra Klarna.